9/9

Completati cu atentie si corectitudine datele din formularul "CONTUL MEU", intrucat adresa de livrare pe care o furnizati este cea la care vi se va inmana coletul.
Livrarea produselor comandate se face prin;

- Fan Courier, in Bucuresti si in toate localitatile din aria de acoperire Fan Courier, in general in intervalul orar 09.00 - 16.00, de luni pana sambata inclusiv (fara sarbatori legale). Pentru a verifica daca localitatea Dvs. este in aria de acoperire a Fan Courier, accesati site-ul http://www.fancourier.ro/ Produsele comandate pana la ora 16.30 a zilei respective, se livreaza, in termen de 24 de ore pentru Bucuresti si, maxim 48 de ore pentru livrarile din tara, de la data postarii comenzii pe site. In cazul in care comanda a fost postata pe site dupa ora 16.30 a zilei respective, termenele enuntate mai sus decurg din ziua lucratoare urmatoare postarii pe site.

- FAN COURIER, 1-3 zile lucratoare
- PREDARE PERSONALA la puctul de lucru din strada Alunisului, nr. 193, sector 4, Bucuresti


COSTUL LIVRARII:


Costurile aferente livrarii va privesc in mod direct, nefiind cuprinse in pretul afisat pe site al produsului. Aceste costuri vor fi specificate suplimentar atat in factura proforma, cat si in factura pe care o veti primi impreuna cu produsele comandate.

Suma de plata pentru transport va fi:

- Fan Courier Bucuresti si tara cu plata ramburs in traseul Fan Courier = 16 RON (TVA inclus) pentru comenzi ≤ 250 lei

- Fan Courier Bucuresti si tara cu plata ramburs in traseul Fan Courier = GRATUIT pentru comenzi > 250 lei

IMPORTANT: In formularul din "CONTUL MEU", puteti oricand modifica adresa de livrare, in cazul in care la o livrare (sau mereu) doriti livrarea la o alta adresa decat cea de resedinta. Tineti insa cont de faptul ca aceasta adresa de livrare ramane in memoria contului creat pana la urmatoarea eventuala modificare.
Daca alegeti alta adresa de livrare decat cea de domiciliu (de exemplu locul de munca), asigurati-va ca in intervalul orar 09.00 - 16.00 este posibila receptia coletului.
In cazul in care curierul nu va gaseste la adresa specificata, acesta va lasa un bilet de notificare sau va va contacta telefonic pentru stabilirea de comun acord a unei noi date sau ore de livrare.
Speram sa intelegeti faptul ca ne declinam orice raspundere legata de intarzierile ce pot aparea din cauze ce nu ne privesc.